Od pierwszego kontaktu z firmą Pacjent ma się czuć wyjątkowo. Ma mieć pewność, że jest wśród ludzi, którzy na pierwszym miejscu będą się o niego troszczyć, którzy będą wierzyć w końcowy sukces, czyli osiągnięcie założeń Pacjenta, którzy dążą do tego niezależnie od napotkanych trudności, którzy chcą być najlepszymi w tym, co robią i których profesjonalizm po prostu czuć.
wyrażona w postawie, w spójności postępowania z deklaracjami, w zaangażowaniu w pracę, w sercu wkładanym w każde działanie
wyrażone w akceptacji Jego oczekiwań, w zrozumieniu tego, że może czegoś nie wiedzieć i w przyjęciu tego, że może wiedzieć na jakiś temat więcej niż lekarz
szczególnie w dbałości o detale, o robienie wszystkiego jeszcze lepiej, o wybory lepsze dla Pacjenta, nawet kiedy o tym nie wie
szczególnie o zapewnienie takiej atmosfery, w której praca jest przyjemnością, o wspieranie się w trudnych chwilach, o podkreślanie dobrych stron i wzmacnianie ich, o rozumienie słabości i ciągłe próby przekucia ich w mocne strony
w szczególności o zyski pozwalające godziwie wynagradzać za pracę i dawać poczucie stabilizacji finansowej pracowników, pozwalające doskonalić ich umiejętności, pozwalające na zakup najlepszego sprzętu, najlepiej wyposażonych gabinetów w najlepszych do tego celu lokalizacjach